לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

את החולשה שלי


 

הוא מזכיר לי דברים שעשינו ביחד לפני 9 שנים, ועשר שנים, ועשרים שנה, ועשרים ושלוש שנים.

הוא מזכיר לי מה עשינו, ולאן נסענו, ועם מי.

והוא מזכיר לי תמונות משותפות, וחוויות משותפות.

הוא אומר לי שהבן שלו, אהב אותי מאוד כשהיה בן חמש ונסענו איתו לטייל ביחד, לאחר שהתגרש.

הוא נשוי עכשיו, שוב, ואולי חושב על פרידה לצרכי געגועים.

והוא מקפיד לשוחח איתי כמעט כל יום.

כועס עליי שלא מימשתי את הפוטנציאל שלי.

טוען שתמיד הייתי החולשה שלו.

נכתב ב 26 באוקטובר 2005

* * *

את החולשה שלי.

אמר לי בן השכנה.

את החולשה הכי חזקה שלי.

לא השתנה כלום מזה למעלה מעשרים שנים.

התחתנתי, יש לי ילד, התגרשתי, התחתנתי, ותמיד היה לי משהו אלייך.

תמיד הרגשתי את המתח בינינו.

לפני, אחרי, בין לבין, יצאנו, שכבנו, נסענו, טיילנו, תמיד היה משהו ביננו.

ואני צחקתי את הצחוק שהיה מעביר בו צמרמורות של תענוג..

מאז ומתמיד.

כתמיד, גם היום ראיתי את המבט בעיניו, וידעתי שהוא רוצה, גם היום, מאוד רוצה.

(לקטע הזה היה המשך, הוא נמחק עוד לפני שהועלה, הוא קיים, אבל רק במחברת).

נכתב מתישהוא לקראת סוף אוגוסט

נכתב על ידי , 26/10/2005 19:48   בקטגוריות אחד מהם..., בן השכנה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)