לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שיאים של בליינד דייט


 

 


אוף זה היה ארוךךךךךךךךךךךךך.

הרגע חזרתי מבליינד דייט.

חתיכת אידיוט....

כן, אגדף, כן, אוציא את עצביי, וכן אלך לי לייבב אל תוך הכרית עוד מעט (למרות שידעתי מראש שאין לזה סיכוי).


מפגר, פלצן, מתרברב, חסר ביטחון עצמי, שוויצר, נמושה, וחסר כוח גברא.

ועוד מוציא כסף על השתלות שיער מיותרת.

אידיוט מסופלס.

לא מספיק שהברזת לי פעם אחת והודעת בדיוק ברגע שבו היית צריך לאסוף אותי, ואחר-כך סיפרת לי שתיבת ההילוכים הלכה לך במהלך הנסיעה אליי.

אז היום עשר דקות לפני שהיית צריך לאסוף אותי, אתה מודיע שתאחר, כי יש פקקים, ומגיע באיחור (אופנתי?!) של שלושים וחמש דקות. אם היית כבר על הכביש, ונתקעת בפקק, אין סיכוי שהיית מאחר בכל כך הרבה זמן.

אפילו לא התנצלת על כך.

וכשיצאתי מהבית.

עמדנו ברחוב, אפילו לא טרחת להיכנס לאוטו, מדדת אותי בעינייך, את גופי, ואחרי שיחה של שתי דקות אמרת, "טוב חמודה, זה לא ילך בינינו".

אתה אידיוט מסופלס (נו מה לעשות, אוצר הקללות שלי דל משהו), כן, אני יודעת שאתה אוהב אותן מליאות, ואני יודעת שאמרת שאם אני רזה מדי זה לא ילך בינינו.

מי לעזאזל מגיע עם נעלי התעמלות לפגישה עיוורת?

אפילו להתלבש אתה לא יודע.

ואתה האדם השני השבוע שאמר לי שאני לא מספיק מליאה.

אני לא מספיק רזה.

אני לא מספיק מליאה.

רבאק, יש משהו מעבר למראה חיצוני אצלכם?


בשביל מה טרחתי להתלבש ולהתאפר, בפעם השניה בשבילך, אידיוט!!!!

 

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2005 21:26   בקטגוריות אחד מהם...  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)