לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

פרוזה בשורות קצרות, או השתנית אבל לא


 

השתנית, אמר,

ובעצם, לא.

קבע.

עינייך,

נשארו אותו הדבר,

רכות,

אבל נימה של פלדה עוברת בהן.

 

חשבתי עלייך,

כל השנים הללו,

אמר בהתקרבו אליה,

כדי חוט השערה.

ידייך,

נשארו אותו הדבר,

רכות,

אבל מסוגלות לשאת כל דבר.

 

תמיד היית,

בפינה של ראשי,

של לבי.

פניך,

ריחפו לנגד עיניי.

קול צחוקך,

המתגלגל,

חיבוקך,

החם.

 

'היא' ידעה את זה.

כל השנים.

ידעה, ולא אמרה מילה.

אני לא ידעתי,

ו'היא' כן.

 

חסרת לי,

וליטף שיערה,

התגעגעתי,

וחיבק כתפיה.

 

עיניה,

קשות,

משנים של בדידות,

הורמו אליו,

חוקרות, בודקות,

שואלות.

לא מצאה את שחיפשה.

הסתובבה, והלכה.

 

* * *

 

פרוזה בשורות קצרות את כותבת, קבע אותו אחד, שמסיים עכשיו את הדוקטורט שלו בספרות.

אולי, אולי זו פרוזה, אולי זה בכלל לא שווה את ההגדרה בכלל.

אני יודעת רק שזה נכתב בי, ותו לאו.

 

נכתב על ידי , 10/11/2005 09:07   בקטגוריות שלי, אני כתבתי, אישאחד, הילד שלא נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)