לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

את רוצה לנסוע לברצלונה?


 

ובדיוק באותו הרגע, ממש באותו הרגע, שבו עמדתי לשבת ולכתוב, שאני מתגעגעת, לאיש1, כלומר לא לאיש עצמו- לאגוצנטריות, לשדים הפנימיים ולבריחה מהם, אלא ליכולת שלו לקום בבוקר ולהגיד בואי ניסע לים המלח, או לפורטוגל, או בואי נלך לשתות באיזה בר, בדיוק באותו הרגע, הטלפון הצטלצל, מספר חסום:

 

חברה שלך הייתה היום בשימוע, אמר.

אוקי, אמרתי.

ואני נכנסתי במקום העבודה הקודם שלך.

בסדר.

מה עם התכניות שלך להחליף מקום מגורים?

תודה שאתה נזכר לשאול.

יש לי ברונכיט. אני חולה.

עוד לא נגמר?

יש לי שוב פעם. נמאס לי כבר להיות חולה. אני רוצה להחליף את החיים הללו.

תפסיקי להתבכיין. זה הדיכאון?

לא זו המחלה.

סיימת להסתגר בתוך עצמך, ולסרב להתראות איתי?

אלו שני דברים שונים. לא הכל סובב סביבך, סיימתי מזמן להסתגר. באשר לראותך, לא ממש בא.

את רוצה לנסוע לברצלונה?

מה אתה רוצה ממני?

את רוצה לנסוע לברצלונה?

מה אתה רוצה בקשר איתי?

לטייל, ידידות, להיות איתך מה את רוצה.

אתה יודע מה אני רוצה.

את לא רוצה להיות איתי?

לא.

את רוצה לנסוע לברצלונה?

אנחנו צריכים לדבר.

הנה אנחנו מדברים. את רוצה לנסוע לברצלונה?

אין לי כסף לנסוע לתל-אביב, לא כל שכן לברצלונה.

את רוצה לנסוע לברצלונה?

אמרתי לך, אין לי כסף.

לא קשור, את רוצה לנסוע איתי לברצלונה?

לא יודעת.

את רוצה לנסוע, אני יודע. ואת תסעי.

לא יודעת.

תחליטי.

תפסיק לדחוק בי.

אדחוק בך, ואדחק אלייך. כמו שאת רוצה, אני יודע.

לא אתה לא, אתה אחד מהזיונים הכי גרועים שהיו לי בחיים.

אז אפשר לשפר (ג'י הוא לא הראה סימני פגיעה... זה יבוא לי בהפוכה יותר מאוחר).

בואי נתחיל בשבוע הבא בסדרת אימונים בכדי שנהיה מוכנים לנסיעה.

את רוצה לנסוע לברצלונה?

אתה יודע שנאי רוצה לנסוע לברצלונה, שאגתי לתוך המכשיר.

את רוצה לנסוע איתי לברצלונה?

אני צריכה לחשוב על כך.

למה את צריכה לחשוב על כך, תהיי ספונטנית.

אני חולה, אין לי כח להיות ספונטנית.

את רוצה לנסוע לברצלונה?

אני אחזור אליך עם תשובה.

מתי תחזרי אליי, שאל בארסיות, בינואר?

מתי היומולדת שלי?

את יודעת שאני לא שם על הדברים הללו.

אז למה אתה נעלב כשאחרים לא מייחדים תשומת לב ליום ההולדת שלך?

מתי התאריך?

21 בינואר.

אז ניסע למקום אחר. סוף נובמבר, או בכריסטמס?

בכריסטמס, אני אוכל לקחת יותר חופש. אמרתי מחייכת.

טוב, קבענו, סיים וכולו אושר.

* * * *

 

אה, ואם חסרים לכם משפטי הפתיחה הנימוסיים שיש בפתיחת כל שיחה טלפונית, אז דעו לכם שגם לי הם חסרים....

 

נכתב על ידי , 10/11/2005 19:29   בקטגוריות אישאחד  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)