לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

אנחנו מכירים....


 

הוא עלה מולי באיציק...

אומר היי, קורא בכינוי שלי.

מציג את עצמו, ואמר דיברנו כבר פעם.

אני מפנה סימני שאלה.

את לא מסתובבת באיזה אתר היכרויות?

אה, זה אתה שלא עובד במקום ההוא וההוא (כך פניתי אליו עוד אז),

כן, פספסנו פגישה, הייתה לך אחרת?

לא זוכרת, אבל מה זה משנה.

העיקר שאתה שם, ואני כאן.

איך קישרת בין כאן לשם?

לפי השם.

נו, אמנם זה שם לא ישראלי, אבל אני ישראלית להחריד.

גם במרחק שבין שני המחשבים, אני מרגישה את החיוך שעולה לו מבין המילים.

אחרי שתי דקות מתגלגלת השיחה לסקס.

לא ראיתי אותו מעולם, רק תמונה שזפה עיניי.

מנסה להתחמק, נהנית מהניסיונות, מצליח לי לכמה דקות.

הוא מבקש להיפגש.

אני מסרבת, אני חולה.

הוא קצת נסוג לאחור, ואני רוצה למשוך אותו אליי.

ממשיכה לשוחח איתו.

הוא עשוי להיות איש שיתאים לי, אינטלקטואל-אינטלגנט מוטרף שכזה.

מספרת לו שתיים שלוש נקודות עליי.

והוא נדלק.

מדברים עוד קצת, לא מסייברים, אני מזהירה אותו, שיש קווים אדומים שלא אעבור עליהם (כמו לוותר על החתול, למי שתהה) הוא מבקש להיפגש שוב.

לא, אני אומרת, ומסבירה.

הוא אומר, טוב, אני מבין.

אז מתי נפגש, הוא שואל.

לכש...

אני עונה.

אז אפנה לעיסוקיי, ואתקשר.

לילה טוב.


נכתב על ידי , 11/11/2005 01:48   בקטגוריות אחד מהם...  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)