לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

אמא שלי זו אני.


 

ובחלומי אני נכנסת הביתה, והנה אבי עומד לפני, נראה כפי שהיה צריך להיראות, אילולי המחלה.

ואני אוחזת בליבי, מאבדת שיווי משקל, ומחפשת להישען בגופי על המשקוף.

מה? אני שואלת בבעתה. והוא נעלם.

אימי ממהרת לגת אליי, ואומרת- חשבתי (נו?) שזה יעשה לך טוב. אמרה.

אני מביטה סביבי, בני משפחתי.

לא זה לא עשה לי טוב, אני ממלמלת. לא עשה טוב.

וממשיכה להיכנס הבייתה.

ואחר כך כשהתעוררתי, נזכרתי וחשבתי.

אני מתגעגעת לאבא שלי. זה הרי ברור. מתגעגעת לחיבוקו, אפילו החלוש. אפילו למחלה שלו אני מתגעגעת.

מה לא הייתי נותנת בכדי להיות במקומו.

אבל- הוא שם, ואני כאן.

ובחלום- אמא שלי- זו אני, האני, הבלתי מודע, שעלה ופרץ החוצה, ולבש את דמותה, בניסיון להגיד לי.

בכדי להוציא החוצה משהו, בכדי שאתמודד.

ובחלומי- אמא שלי זו הדמות שהאלטר-אגו שלי החליט ללבוש

ובחלומי אמא שלי זו אני.

נכתב על ידי , 11/11/2005 08:02   בקטגוריות חלומות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)