לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

ולפעמים קשה לי


 

ולפעמים קשה לי.

 

קשה לי לעמוד בציפיות של אחרים ממני.

קשה לי לעמוד בציפיות של עצמי ממני.

קשה לי לעמוד בציפיות.

קשות לי הציפיות.

ולפעמים, או כמעט תמיד,

אני לא מבינה.

 

מה אחרים אומרים,

במיוחד אם לא אומרים

במפורש.

ולפעמים אני את עצמי לא מבינה,

גם אם אני אומרת

במפורש.

ולפעמים, אני לא יודעת.

 

פשוט לא יודעת.

וזה מעייף.

 

נכתב על ידי , 19/11/2005 17:12   בקטגוריות שלי, אני כתבתי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)