לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

רוצהלמות.


 

  

לפני כמה ימים חלמתי.

כרגיל החלומות שלי מסובכים, לפעמים זה טיולים, מסעות ברגל, עם עליות וירידות, לפעמים זה נסיעות עם מחלפים, וצמתים, וערים אחרות. הפעם זה היה יום סידורים באזור תעשיה, והייתי צריכה לעלות ולרדת במדרגות, בלי מעלית.

עברו כמה ימים מאז.

אני לא זוכרת הרבה מהחלום.

אני כן זוכרת את הסוף.

נכנסתי למחסן שהייתי צריכה לקחת משם משהו.

המחסן נעול, בדלתות מתכת, גדולות, אטומות. מנורת החומרים המסוכנים מהבהבת מעל.

אבא שלי ישב בכניסה.

"נכנסת לשם?", אני שואלת.

הוא יושב על הכיסא, חצי שרוע, מהנהן, כמו אין בכוחו לענות לי.

על מצחו הגבוה אני מבחינה בפצעים חדשים, שלפוחיות גדולות, חלקן מבוקעות.

"נכנסת בלי מיגון?" אני שוב שואלת.

והוא שוב מהנהן.

"אבל זה חומרים מסוכנים", אני מרימה קולי, "אתה רוצה למות?"

והוא מביט בי, בעיניו חיוך שקט, ואני מבינה.

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2005 22:33   בקטגוריות אבא, חלומות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)