לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

מחשבות על זוגיות


 

·                    איש1 רוצה לקחת אותי לברצלונה אבל מהיכרות אישית איתו, הוא לא מסוגל לספק אותי ברמה הרגשית והמינית. הוא הגבר היחידי שרציתי אי פעם ילד ממנו.

·                    ההוא עם הזיק בעינים- חי עם החברה שלו כבר שמונה שנים, אין לו בעיה שיהפכו רק לשותפים לדירה, עדיין לא רוצה לעזוב אותה, אבל רוצה אותי, וגם אני לא מראה סימני התעלמות.

·                    הזה- "כבר חודשיים אני מחזר אחרייך ואת לא נענית", אמר לי אתמול- חי בנישואים פתוחים/פרוד, לא מוכן לוותר על הנישואין שלו, ולא בטוח שהוא ורצה עוד ילד, הוא מצליח להתיש אפילו אותי, ואני חושבת שתמיד יהיה לי אליו משהו.

·                    וזה- נשוי לעבודה שלו, לא ברור מה יש לנו שם, משהו בטוח שיש.

 

אני אוהבת כל אחד מהם בצורה אחרת, כל אחד מהם מעניק לי משהו אחר ועושה לי.

 

אני רואה כאן דפוס התנהגות.

אה, הם כולם לא פנויים, זה ברור לעין, אבל מעבר לכך, אחת מהפנטזיות הכי גדולות שלי, זה לחיות עם שניים או יותר.

פעם חשבתי על תחת אותה קורת גג, אבל, מה רע שכל אחד מהם יגור במקום אחר, ורק יבוא לבקר אותי כשאני צריכה?

 

נכתב על ידי , 23/11/2005 11:35   בקטגוריות אחד מהם..., בן השכנה  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)