לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

שמונה בערב


 

השעה עוד לא שמונה בערב, הרדיו מלמלם שיר עברי חדש. המחשב כבוי, עדיין לא התקנתי אותו לחלוטין וגם אין לי את החשק או את האנרגיה לעשות זאת. לא ממש בא לי.

 

השעה כמעט שמונה בערב, כבר חזרתי מהעבודה, כבר אכלתי/שתיתי מרק של חולים אצל אמא שלי, כבר סידרתי מעט את הבית, הורדתי את הכביסה היבשה מהמתקן, ושיניתי את סידור הכביסה שנותרה לחה בהתאם.

 

השעה קרוב לשמונה בערב, כבר ניקיתי לאושר את ארגז הצרכים, הוספתי אוכל בקערת האוכל, והחלפתי למים טריים בקערת השתיה, גם הדלקתי נרות של אווירה בבית, אושר רגוע, הוא מבין שאני הערב נשארת איתו.

 

השעה דקה לשמונה בערב, אני חוככת בדעתי מה עליי לעשות הערב, הדוד דולק כבר שעה, ויש מספיק מים חמים למקלחת, אבל אני גם יכולה לצאת להליכה.

 

שניה לפני חדשות השעה שמונה בערב, תשדיר השירות של הפילהרמונית בג'ינס, מי הבא בלוטו, וצמיגי רכב שחוקים יש להחליף. אני חושבת על כל אחד מהם, ועל עוד. אף אחד מהם לא לידי.

 

אולי אצא להליכה?

 

 

נכתב ב 28/11/2005

נכתב על ידי , 4/12/2005 08:39   בקטגוריות ציחצוח/גילוח  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)