לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

פינת ההמלצה היומית


 

או חד-פעמית, או כזו שלא קורית בדרך כלל, אצלי בכולופן.

בטח שלא על אוכל, כי אם אני ממליצה, וזה בדרך כלל לא קורה, אז אני ממליצה על ספר ולא על אוכל.

אבל הפעם, ובכן הפעם אני חייבת, או לפחות רוצה, או- מזה משנה?

 

אז ככה,

לחם זיתים – חמים וטעים.

חציל בטחינה. כזה בדיוק.

אפשר גם היום וגם אתמול.

טחינה שנעשתה בבית. טחינה היונה, משכם. עם הרבה שום, והרבה לימון, מלח שאר התבלינים לפי הטעם האישי.

אפשר גם לחם בלרוסקי. מעולה גם כן. ברגע שאני נותנת בביסיי, אני צריכה הרבה מאוד כח רצון להפסיק.

 

 

אה, ועוד משהו, חברה אמרה לי היום שאני "אובר קואליפייד לנישואין".

את אביה זה מאוד הצחיק.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 14/12/2005 20:49   בקטגוריות הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, פטפטת אישית  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)