לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

עצלות של שבת


 

 

הגשם פסק, ויצאה קצת השמש, אני שומעת חתולה מימימת בחוץ. החתולים בדרך כלל לא נשמעים אם הם יודעים שצפוי עוד גשם בזמן הקרוב, אולי אתפוס חלון הזדמנויות זה ואצא להליכה כלשהי?

בראשי מתדברר לו איזה פוסט או שניים כבר מיום חמישי, ואני צריכה להבהיר לעצמי איך אני מנסחת אותם, והליכה בדרך כלל עוזרת לי, גם מקלחת חמה, אבל המים החמים מהדוד נגמרים מהר מדי כשקר. ונראה לי שהפעם אני אצטרך זמן ארוך מאוד.

שני נושאים הקשורים איכשהו זה בזה, שני נושאים הקשורים גם עם השיחה שהייתה לי עם אביה יום לפני כן. אחד עם בחורים, איך לא, מזמן לא כתבתי על גברים, השני, או יותר נכון הראשון, על פמיניזם ועל להיות אישה. יש גם שיר שאני מאוד אוהבת שקשור לנושא.

ובכל זאת אני לא מצליחה לגעת במילים שלהם.

המוזיקה, הטריינינג החם, הקפה החם, מאיטים את יכולת החשיבה שלי, ואני הופכת עצלנית של שבת למרות שאני מתגעגעת עד כדי התאוות להליכה.

אני מניחה שעוד קצת אלבש את בגדי הספורט ואצא לי להליכה של שבת, זו הליכה ארוכה במיוחד, אם יתן לי מזג האוויר, אבל זה זמן האיכות שלי. הזמן הכי טוב שלי.

נכתב על ידי , 17/12/2005 10:54   בקטגוריות פטפטת אישית  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)