לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

יש דברים גרועים יותר


Channing Lyrics
Song: There are Worse Things I Could Do Lyrics

There are worse things I could do,
than go with a boy or two
Even though the neighborhood thinks
I'm trashy and no good I suppose it could be true,
but there are worse things I could do I could flirt
with all the guys, smile at them and bat my eyes.
Press against them when we dance,
make them think they stand a chance
and then refuse to see it through,
that's the thing I'd never do. I can stay home every night
Wait around for Mr. Right, take cold showers everyday,
and throw my life away, on a dream that won't come true
I could hurt someone like me, out of spite or jealousy,
I don't steal and I don't lie, but I can feel and I cry
In fact I'll bet you never knew, but to cry in front of you,
that's the worse thing I could do.

 

 

 

יש דברים גרועים יותר (שהייתי יכולה לעשות)

 

יש דברים גרועים יותר שיכולתי לעשות

מאשר להסתובב עם בחור אחד או שניים.

אפילו שכל השכונה חושבת

שאני פריחה וזולה,

ויכול להיות שזה נכון,

אבל יש דברים גרועים

שהייתי יכולה לעשות.

 

יכולתי לפלרטט עם כל הבחורים,

לחייך אליהם ולעפעף,

להילחץ אליהם בעת ריקוד,

לתת להם לחשוב שיש להם סיכוי,

ואחר כך לסרב לעבור שלב,

זה מסוג הדברים שאני לעולם לא אעשה.

 

אני יכולה להישאר בבית כל ערב,

לחכות למר נכון,

לעושת מקלחות קרות מדי ערב,

ולבזבז את חיי על חלום שלא יתגשם,

יכולתי לפגוע במישהי כמוני, בזדוניות וקינאה.

אני לא גונבת, ואני לא משקרת,

אבל אני נרגישה, ואני בוכה,

ולמעשה,, אני בטוחה, שלעולם לא תדע,

שלבכות מולך,

זה הדבר הכי גרוע שיכולתי לעשות.

 

 

 * * *

 

שידרו היום בצהרים את הסרט בטלוויזיה, ואני בדיוק הגעתי לאמי אחרי ההליכה, זיפזפתי עד שחיממה אוכל, ונתקעתי עליו.

סרט הקאלט שלי.

אני זוכרת סוף שבוע מסויים, לפני כמעט עשרים שינם, שבו לקחנו אותו בוידאו, והקרנו אותו הלוך ושוב, עד שבן זוגה של חברתי/ שותפתי לדירה, תלש את מעט השיערות שהיו לו על הפדחת.

על הספות עמדנו וצרחנו את השירים!!!!

האמת, מעולם לא ידעתי כמה עמוקה ההשפעה שלו עליי.

העדפות הלבוש שלי, הריקוד, חלומות החיזור והרומנטיקה.

הציפיות שהיו לי כשהגעתי לתיכון.

אם זה לא היה עצוב זה היה מאוד משעשע...

כמה רזים הם היו....

 

הכי מעניינת היא עצם העובדה, שהדמות שהכי הזדהיתי איתה לאורך השנים, לא הייתה סנדי, היפהפיה הבלונדינית האולטימטיבית, הילדה הטובה, אלא דווקא בטי ריזו, הילדה הרעה, שהיא מכולן, שמרה על דמות- הילדה הרעה לכאורה, הפריחה, הקלה להשגה, קשה מבחוץ, רכה מבפנים, שבסך הכל חיפשה את הדמות הגברית שתהיה לצידה, וששמרה על זהותה גם כשכל כך אהבה, ולא הייתה נמושה, רכיכה חסרת עמוד שידרה שהחליפה תחפושת רק בכדי לזכות בגבר שלה.

 

גם את השחקנית – סטוקארד צ'אנינג אהבתי לאורך השנים, גם בגריז, גם בבית הלבן, גם במקומות אחרים. היא שחקנית טובה, והחיוך שלה מקסים (שימו לב שגם היא בת מזל דלי, כמוני....)

 

נכתב על ידי , 28/1/2006 17:14  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)