לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ממממ....מותק של פרוייקט


 

כפי שראיתי אצל שולה, שראתה אצל פאצ' שגנבה מסבינה, שלקחה ממותק, סביר להניח שיש עוד איזה שניים שלושה (שתיים שלוש) בלוגריות...

אז יאללה, לעבודה:

 

  • ג'ינס- בארון, וטוב שכך, מלפני יותר מעשר שנים, ואני עונדת אותם על גופי, אונלי, ואונלי, כשאני עייפה או מדוכאת מכדי להסתכל על בגדים אחרים. בחצי השנה האחרונה, לבשתי ג'ינס, לכל המרבה- שלוש פעמים;
  • סניקרס- אה? יענו נעלי תמלות? רק כשאני בהליכה;
  • תחתונים: חוטיני, לא מפואר, פושטים ביותר, ויש גם כאלו של ויקטוריה, זו מהסוד..;
  • בושם- נו, למי שעדיין לא יודע- אני אלרגית לבשמים אלכוהוליים (וגם לשמן גוף של ניוטרוג'ינה), אז רק ה- white musk , וגם זה לא התרסיס;
  • שמפו- הוואי לילדים, זה בבקבוק הפלסטיק הכתום עם רוזמרין;
  • מרכך: nope;
  • ספק TV- אין TV בבית;
  • תכנית TV- מנקה ת'ראש פעם ב... עם: מכושפות, בנות גילמור שהורדתי. יש עוד כמה שהורדתי שעדיין לא התחלתי לראותBattle star Galctica, CSI, earth-the final frontier, the 10th kingdom;
  • תחנת רדיו- הפרטית במחשב;
  • עיתון- לא!!! אפילו כשעבדתי שם;
  • ספר- הכל הולך, כרגע הארי פוטר באנגלית, לורד אוף כאוס מהסידרה כישור הזמן באנגלית גם כן, עוד ספר שחבר טוב נתן לי, ואני לא בטוחה שהוא ירשה להגיד לי איזה. הספרים שאחזור אליהם תמיד: המאהב, א.ב. יהושע, סדרת ילדי האדמה (שבט דוב המערות וכיו"ב), וכל ספרי היינליין;
  • אוכל: צ'יפס, שניצל, שווארמה, לחם טרי עם גבינה לבנה ועגבניה, קלאמרי עם הרבה לימון, לימון עם מלח;
  • מתוק: כמעט ולא, ואם כן אז שוקולד תפוז או בונבון עם דובדבן + ליקר;
  • יוגורט- וניל תפוז;
  • מסטיק:  לא;
  • תה: כמעט כל הסוגים האפשריים;
  • רכב: אין, אבל כשיהיה אז הכי מהיר שאפשר;
  • מסעדה: דיקסי (שמישהו יוכיח לי שיש מקום יותר טוב לחזור אליו);
  • בר: ג'י, יובלות כבר לא הייתי;
  • מועדון: חוץ מהפינגווין המיתולוגי? אין.
  • מכון כושר: הפארק ביום שבת בבוקר;
  • סיגריות: לא מעשנת כבר למעלה מחצי שנה, עם כל התסמינים הכי מגעילים של אלו שהפסיקו לעשן. אבל כשעישנתי- מלבורו מנטה. רק מנטה, מאז שאינ בת 17.

 

 

תודה, נהניתי.

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2006 21:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)