לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

MAD WORLD


 


Tears For Fears
Mad World

 
All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
And their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tommorow, no tommorow
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
'Cos I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad World 
Children waiting for the day they feel good
Happy Birthday, Happy Birthday
Made to feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me, look right through me
 

  עולם מטורף

 

מסביבי פנים מוכרות

מקומות משומשים, פנים מותשות

בהירים ורעננים, למרוץ היומי

הולכים לשומקום, שומקום.

דמעותיהם ממלאות את כוסותיהם,

פנים אטומות, חסרות הבעה,

מרכין ראשי, רוצה להטביע את צערי,

אין תקווה ואין מחר.

אותי זה מעט משעשע,

ומעט עצוב,

שהחלומות שבהם אני מת

הם הטובים ביותר שיש לי.

וקשה לי לספר לך,

בגלל שקשה לי להבין,

כשאנשים רצים במעגלים.

זה עולם מטורף,

מטורף, מאוד.

ילדים ממתינים ליום שבו ירגישו טוב.

יומולדת שמח, יומולדת שמח,

נועד להרגיש כפי שכל ילד אמור,

שב והקשב, שב והקשב,

הלכתי לבית הספר, והייתי מאוד נרגש,

אפחד לא הכיר אותי, אפחד לא הכיר אותי.

שלום המורה, מה השיעור שלי,

אני שקוף, את מביטה דרכי.

 

 

 

א. אופטימי, הא? 

 

ב. לקחתי לעצמי חירות קטנטנה, ולא תרגמתי ממש מילה במילה. אני מקווה שזה לא ממש מורגש.

נכתב על ידי , 5/5/2006 20:02   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)