לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אל תמכור לי


 ספאמינג

  

בעשור האחרון, כל צורת התקשורת השתנתה.

כלומר, מאז שמהפכת האינטרנט פרצה לעולמנו, השתנו רבים מדפוסי חיינו, ביניהם, התקשורת בין האנשים.  

אני לא באה לזיין את השכל על כך, רבים הכותבים, מדברים, מתקשרים על זה.

אני לא רואה שום צורך ללעוס את הנושא שממילא לעוס יתר על המידה, ועוד ילעס רבות.  

אבל, כן יש לי צורך להוריד מהלב, משהו שכן מטריד אותי וקשור למהפכה הזו, ספאמינג במייל.

מקובלת עליי העובדה שהאינטרנט, וקיומן של תיבות הדואר האלקטרוני מעידה על קיום האפשרות של הפצתם של מסרים פרסומיים ומכיוון שקיימת האפשרות, חברות מסחריות רבות מנצלות את העובדה הזו.

לשם כך יש לי כמה וכמה תיבות דואר אלקטרוני, מבוססות רשת, שאותן אני מוסרת, כשאני יודעת שאני מועדת לדליפה הכתובת לידי ידיים שיאנסו אותן, ויכפו עליהן לקבל מיילים לא רצויים.

אבל יש לי גם כתובת מייל פרטית, של ספק האינטרנט שלי, ובתיבה הזו אני משתמשת, לתקשורת (עאלק) ישירה עם החברים שלי.

כתובת מייל נוספת כזו היא הכתובת שלי בעבודה. הדואר האלקטרוני, הוא כלי עבודה מרכזי בעבודה שלי, ואני מקבלת לתיבה הזו, עשרות (לצערי הרב איני מגזימה) של מיילים מדי שעה (כן, שעה, לא הגזמתי).

אני מצפה מחבריי, אשר יש להם את הכתובת שלי  זו הפרטית, או זו של העבודה, שלא יציפו את תיבת מייל שלי. לא רק בשטויות. גם לכך אני מפנה תיבה כמעט מיוחדת לכך, ומדי פעם עוברת עליהם.

 כבר לא שולחת שטויות, באיזו שהוא שלב המיילים הללו הפסיקו להיות חידוש מרענן עבורי. תחשבו על כך, שאחרי עשר ויותר שנות אינטרנט, כבר ראיתי את כל המראות המדהימים של נברסקה, יפן, אלסקה, אפילו של ישראל, או של הגלובוס כולו; קחו בחשבון שכבר צפיתי בהרבה מאוד סרטוני סקס, עם ובלי חיות; קראתי את רוב פתגמי החוכמה של הדלאי למה, של ילדים בגן; ועברתי על רוב הבדיחות האפשריות, קחו בחשבון שפספוסים ומתיחות אני לא ממש אוהבת (בלשון המעטה); כך שיש מעט מאוד מיילים של שטויות שממש עושים לי את זה.

אז כמו שאמרתי, אני מצפה מחבריי הקרובים, אלו שיש להם את תיבות המייל הפרטיות שלי, שלא יציפו את המייל הפרטי שלי.

לא בשטויות, אבל גם לא במיילים של פרסום כזה או אחר.

 

אם אתה חבר שלי ויש לך מרכולת למכור, אל תעשה זאת בתיבת המייל הפרטית שלי.

ועוד בלי רשותי!!!!

 

 

 

 

למען הסר ספק:

 

הפוסט נכתב בעקבות כמה מקרים שקרו, כמה מיילים שנשלחו.

הפוסט אינו מיועד ספציפית לאדם אחד.

 

 

 

נכתב על ידי , 10/5/2006 13:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)