לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

יוסי בנאי


 

אהבה בת 20 (יפה שלי)

 

ידענו אש, ידענו רעם,

ואהבה בת 20

ברחנו זה מזו לא פעם

אבל היינו חוזרים

וחדר זה עודו שומר

זכרון ימים יפים יותר

עקבות סופה אשר פרחה לה

כאן שום דבר אינו דומה

לאשר עבר, לאשר חומק,

לאשר הולך אינו הלאה

 

יפה שלי,

את יחידה ומכושפה שלי,

מאור השחר עד לבוא לילי

אוהב אותך אוהב עדיין

 

אני מכיר את כישופייך

את השקרים את הסודות

צריך תמיד לפקוח עין

להישמר ממלכודות

ובלילות הכי קרים היו וודאי גם אחרים

שאת גופך השביעו נחת

הן אחרי ככלות הכל

היה לי כישרון גדול

להזדקן איתך ביחד

 

יפה שלי,

את יחידה ומכושפה שלי,

מאור השחר עד לבוא לילי

אוהב אותך אוהב עדיין

 

הזמן שיר אבל מנגן עוד

והימים כואבים

אך אין מלכודת מסוכנת

כשלוותם של אוהבים

אם את רוצה לבכות

ליבי עכשיו נקרע פחות

יש בזהירות עכשיו ללכת

זה קו הגבול מכאן עד כאן

כי המשחק הוא מסוכן

המלחמה ברוך נמשכת

 

יפה שלי,

את יחידה ומכושפה שלי,

מאור השחר עד לבוא לילי

אוהב אותך אוהב עדיין.

 

***

 

וכמובן זה....

 

***

 

היינו ילדים וזה היה מזמן,

המלחמות היו אז לא אמיתיות....

 אני וסימון, ומואיז הקטן.

נכתב על ידי , 13/5/2006 10:12   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)