לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ויתור על מערה עם גינה


 וכיביתי את האור, וסגרתי את הדלת, אף נעלתי אותה, והשלכתי המפתח, והפרדתי את המרתפים  החשוכים משאר חלקי הבית, כי כבר לא היה לי צורך בהם.

אחסנתי בהם כל שהיה פזור שגרם לכאוס, וידעתי כי שוב אין מה לעשות שם, ולכן שם זה נגמר.

 

אבל, יש עוד מערה, עמוקה וקשה, אין איש מתאר לעצמו עד כמה היא הכאיבה.

גם המבקרים שם, ורבים המבקרים שם, אינם מודעים לעוצמת הכאב; ובתקופה האחרונה, אני מגלה שגם בה אין לי צורך.

 

ואני בדילמק'ה.

יפה המערה, יפהפיה.

ומקושטת נפלא, והמבקרים נהנים שם עד מאוד.

וזיכרונות רבים טמונים בכתליה, בתקרתה, ברצפתה. רובם שלי, חלקם של אחרים.

והבעלות עליה, מוסיפה לי בעיני האחרים, וזה נחמד לי, וגורם לי הרגשה טובה.

אך אין לי צורך בה.

וכל עוד היא שם, אמשיך לבקרה בה.

ואמשיך לקשט ולהשקיע, אך לא אשקיע שם את כאבי ואת ליבי, וניכר יהיה הדבר.

 

איני רוצה בשיעור שיביא עימו המשך החזקתה.

אני רוצה בשיעור שיביא עימו הויתור עליה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/5/2006 19:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)