לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ספרי לי עץ


במבחני התעסוקה, נתבקשתי לצייר עץ.

כשהשלמתי אותו, התבקשתי לכתוב עליו ספור.

יום קשה זה היה, לאו דווקא בגלל הבחינות, אלא משום הטלטלות הרגשיות שליוו אותי כל השבוע.

זו הייתה המטלה האחרונה, שלאחריה שוחררתי לנפשי ורועדת מתשישות נפשית שמתי פעמיי לביתי.

 

* * *

 

 

"את העץ הזה נטע סבי לסבתי", סיפרת לי כשהבאת אותי לראשונה לכאן,

"הוא אמר לה כי נכדיהם ישחקו על ענפיו".

היא, לעומת זאת צחקה למשמע הזיותיו, אולם לאחר תקופת חיזור ארוכה ועקשנית, נעתרה לחיזוריו, הם נישאו, ובנו את ביתם ליד העץ.

"את רואה את החריצים על הענף הזה? כאן הייתה הנדנדה שעליה היינו מתנדנדים", הראית לי.

הבית עמד ריק מספר שנים, וכשחיפשנו בית לגור בו, נכנסנו אליו.

עכשיו אני שרועה על השמיכה שפרשת לי, בין שורשיו העבותים של העץ, חשה את תנועות ילדנו אותו אני נושאת ברחמי.

 

 

סיפורו של ציור.

נכתב על ידי , 5/7/2006 21:44   בקטגוריות ענייני עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)