לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

סיפורי בדים


 . . . ולעיתים אני חשה כמו פיסת בד, הנמתחת לכל מיני כיוונים שונים ומשונים, בניגוד לזרימה הטבעית של חוטי השתי­‑וערב בבד. כמו מטפחת כיס מרובעת שאיבדה את הסימטריה המקורית שלה משום שמתחו אותה לכל מיני כיוונים ללא רחמים והיא עתה מעוותת למראה.

 

ובהזדמנויות אחרות אני מהלכת ברחוב, וחשה כמו שאת כתפיי עוטפת גלימה, וסביב ירכיי מתנחלת חצאית עתירת בד, והבדים שמהם מורכב לבושי הוא בד של עוצמה, של כוחות של יכולת, ואני משאירה שובל התנחשלות של אותות קוסמיים.

 

ולפעמים אני חשה כמו קורעת את עצמי, בין רציות לתוכן גודלתי וחונכתי, בין צרכים פיזיים ורגשיים פשוטים כשממול כל זה עומדת מהותי האישית, הגרעינית, השורשית, ההתחלתית, כל מה שלא לומדתי שאני היא, אבל זו אני למרות כל החסימות, למרות כל העכבות, למרות כל העיכובים, למרות לכ הגבולות.

 

ומדי פעם, אני לא יודעת מי אני, מה אני רוצה ולאן אני שייכת.  

 

ומדי פעם, אני פשוט אני.

נכתב על ידי , 17/7/2006 15:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)