לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ועדיין...


מאותגרת טכנולוגית.

עדיין.

כבר שלושה שבועות שהמחשב בבית "תקול" (איש1 שנא את המילה הזו).

אתם נהניתם מרגיעה מסויימת בשטפון העידכונים על הפירסומים אצלי בבלוג.

אבל לא לאורך זמן.

לוח האם נשלח להחלפה, ואתמול קיבלתי את התקין.

עכשיו כל שנותר לי להרכיבו מחדש.

 

בינתיים, כתבתי המון בעט ומחברת, אפילו הפנקתי את עצמי בעט ציפורן חדש - תמונה תגיע לכשיורכב מחדש המחשב.

כמות הכתיבה עלתה למרבה ההפתעה, אפילו איכותה (למרות שאני זו שאומרת זאת).

 

אני מקווה שבמהלך סופ השבוע יגיעו הגמדים וירכיבו לי את המחשב בבית.

ובינתיים, המון איחולי שבת שלום, שלווה, והמון המון אהבה.

 

 

אויש נהייתי רכיכה...

 

 

נכתב על ידי , 28/7/2006 10:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)