לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

את מתנגנת לי


נכתב ביולי 21, 2006 יום שישי.

 

היום יום החילוף.

היום בדיוק מלאו לי 39.50 שנים.

ולמה אני מציינת את זה?

לא יודעת.

היום יש למישהו יומולדת.

פעם הייתי מאוהבת בו.

ולמה אני זוכרת אותו?

או מזכירה אותו?

אני מניחה שלעולם לא אשכח.

 

יום שישי בבוקר הוא יום של סידורים.

במיוחד נכון הדבר למי שיום העבודה שלה הוא בן 9 שעות, 5 ימים בשבוע, ועוד יום שישי לסירוגין.

עוד יותר נכון הדבר למי שיום שישי ה"חופשי" שלה נופל יומיים לפני יום השנה למותו של אביה.

 

חם בקיץ, מכנסיים לבנות, אווריריות, גופיונת שחורה קטנה, כובע מצחייה, ומשקפיים שחורים.

"את מתנגנת לי", אמר צעיר שעבר לידי ברחוב.

הבטתי בו, תמהה, האם אמר זאת לחברו כחלק משיחה?

"כן, כן, זו את", זיהה נכון את מבטי, "את מתנגנת בי" שנה, וניגש לנשק את כף ידי.

נכתב על ידי , 31/7/2006 19:08   בקטגוריות אבא, אחד מהם..., העץ הבדאי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)