לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

ובחלום...


 


 


ובחלום שלי אמרת לי- ראשך טמון בכר, קולך עדיין מנומנם, אולם מאוכזב, "חבל שלא הצליח לנו".


ואני מביטה בך ומבינה שחלמת. חלמת על ניסיון זוגיות ביננו, שלא צלח.


ואני רוכנת אליך מאושרת מהעובדה שנגלתה לפניי, שגם אתה רוצה, נושקת לשפתיך הרכות ואומרת לך- לא נורא, בוא ננסה שוב.


ואתה מאושר מהתשובה, מחייך אליי.

 

נכתב על ידי , 25/3/2004 13:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)