לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מקור לגאווה


 

בכומתה סגולה, ובצמה שמוטה על כתפה, היא נכנסה, ואני צרחתי, וניתקתי באמצע שיחה.

הבת המאומצת שלי, הגיעה לביקור קצרצר, ועשתה את יומי ליום עוד יותר טוב משהחל.

ובגאווה של אמא-טווסה עשיתי איתה סיבוב הנאה בכל החדרים, להשווצה.

 

היא עושה אותי שלמה ומלאה.

אני אימצתי אותה, כמו שהיא אימצה אותי.

 

נכתב על ידי , 7/9/2006 15:48   בקטגוריות ילדה שלי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)