לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

תפילת הפרח


 היום הייתה אצלנו בעבודה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. 

אצלנו בחברה זהו מאורע רב משתתפים, בעל החברה קורא במערכת הכריזה מספר פעמים, ואחר עובר בכל המשרדים דואג שאיש לא חסר, ושכולם יגיעו.

זהו גם אירוע שמכבד עצמו, לא מגישים עוגות הבית של אוסום או עלית, אלא מזמינים כיבוד מראש מ"דומיניק" (מי לא שמע?)קישים פטריות, בטטות, בצל, ושאר מיני ירקות, כריכונים קטנים טעימים, של סלמון חצילים, גבינות עיזים, ועוד כמו מיני מאפים, עוגות מעולות- דבש, תפוחים, אגוזים, שתייה, ויינות משובחים.

באמצע היום, אנו מפסיקים את העבודה לשעה, שעה וחצי, ונאספים.

המשפחה נאספת כולה, ובאומרי המשפחה, אני מדברת על חבריי לעבודה ועל המנהלים, שהם לעובדים כמו הורים דאגנים, ומברכים לכבוד השנה החדשה.

השנה, הוקראה ברכתו של יאיר לפיד, שהייתה ראויה, ואני מניחה שכבר מחר היא תסתובב ברשת, אבל איני זוכרת ממנה דבר וחצי דבר.

לעומת זאת, City-Zen , החל בפרוייקט תפילה, וביקש מהרבנית להשתתף. אמרתי בשמחה, גם פרח-בר תצטרף  בהנאה.

 

אז אני צריכה לכתוב עכשיו ברכה כפולה:

 

ואתחיל עם ברכה אגואיסטית, אבל כזו שתדעו שאני מחילה אותה על כל הקורא אותה, בכוונה או שלא בכוונה.

 

יהי רצון, שלעולם יהי מקום עבודתי כמו משפחה;

יהי רצון, שלעולם יהי ביתי מלווה בשמחה;

יהי רצון, שלעולם חיוכי יהא אמיתי, וניתן מלב אל לב;

יהי רצון, שלעולם אשמח לחלוק, ושיהא לי ממה;

יהי רצון, שלעולם אהיה שלמה;

יה רצון שלעולם אדע אהבה;

 

יהי רצון שתמיד אדע שאני שלמה, בכל מה שאני עושה;

יהי רצון שלעולם אדע לאן ללכת אני רוצה;

יהי רצון שלעולם אדע לקבל את האחר בלי לשפוט, ומבלי לחסר;

יהי רצון שלעולם אדע להמשיך ללכת הלאה, למרות חסרונות, בי ובאחרים;

יהי רצון שאדע כי כעסים נועדו לשם השלמת פערים;

יהי רצון שמגעי בחיים יהי לטיפה, ולא סטירה;

יהי רצון שאוכל תמיד להעניק אהבה.

 

יהי רצון, שלעולם יהי מקום עבודתנו כמו משפחה;

יהי רצון, שלעולם יהי ביתנו מלווה בשמחה;

יהי רצון, שלעולם חיוכנו יהא אמיתי, וניתן מלב אל לב;

יהי רצון, שלעולם נשמח לחלוק, ושיהא לנו ממה;

יהי רצון, שלעולם נהיה שלמים;

יה רצון שלעולם נדע אהבה;

 

יהי רצון שתמיד נדע שאנו שלמים, בכל מה שאני עושים;

יהי רצון שלעולם נדע, לאן ללכת אנו רוצים;

יהי רצון שלעולם נדע, לקבל את האחר בלי לשפוט, ומבלי לחסר;

יהי רצון שלעולם נדע להמשיך ללכת הלאה, למרות חסרונות, בנו ובאחרים;

יהי רצון שנדע, כי כעסים נועדו לשם השלמת פערים;

יהי רצון שמגענו בחיים יהי לטיפה, ולא סטירה;

יהי רצון שנוכל תמיד להעניק אהבה.

 

 

שנה טובה.

נכתב על ידי , 20/9/2006 23:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)