לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

משמעויות


דין דין אביב ויעל נעים

 

לא תמיד יוצאים לי המילים

קצת מקושקשים

לא תמיד יוצאות לי המילים

קצת מקושקשים,

עם טעויות,

ועם טעויים, גם.

עם שגיאות,

וגם עם שגיאים, אים

 

לי בכלל לא יוצאות המילים,

רק קשקושים, מלמולים, טפטופים,

...

מה אכפת לך? אז תקשקשי

את עושה את זה יפה,

תשירי לי

...

 

משמעויות נסתרות בתוכך,

משמעויות,

משמעויות מחלחלות לצלילים

הן נופלות לי בין המילים.

כל כולי

מה שאני

זה

...

 

כל אחד יכול להבין, את מה שאני או את מה שהוא,

...

כולם רוצים שיבינו אותם, תם, תם, תם

צלילים יכולים לספר לבדם, בלי מילים,

בלי מילים לים לים לים לים

 

משמעויות, נסתרות בתוכך

משמעויות,

משמעויות מחלחלות לצלילים,

הן נופלות לי בין המילים

משמעויות נסתרות בתוכך,

משמעויות

משמעויות אם תחפשי, תרצי,

אולי תמצאי ותביאי להם

לא תמיד יוצאים לי המילים

קצת מקושקשים

 

 

 

 

מי שמכיר אותי, יודע שבענייני מוזיקה ישראלית, נתקעתי אי שם בחווה אלברשטיין, שלום ואריק, והנשמות הטהורות, יוסי בנאי, ואילנה רובינא.

אני כמעט ולא מקשיבה למוזיקה ישראלית (זה כמעט אבסורדי למי שמכיר את השתלשלות מקומות העבודה שלי).

אבל, אבל, אבל, בשבועות האחרונות חדר למבצר ההקשבה שלי, שיר, ועוד שיר, ועוד שיר, של זמרת שאני זוכרת כבת ארבע, ומופיעה בין רגלי אמאבא.

לאחרונה, היא הוציאה דיסק בכורה, ואני טוחנת אותו בלי הפסקה.

לא רק שיר מסויים, אלא את כל הדיסק, בריוויינד אינסופי.

המילים מתחברות לי למוזיקה, ומנגנות על המיתרים בליבי.

המלצה חמה.

דין דין אביב, סודותיי.

 

מומלץ בחום.

נכתב על ידי , 23/9/2006 11:54   בקטגוריות הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, שירים שנוגעים בי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)