לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2003

מוות


2 אפריל, 2003

 

 

השבוע סיפרו לי שמישהו שהכרתי בעבר מת.

 

הכרתי אותו מזמן, עוד כשהיינו בצבא, כבר אז היה אלכוהוליסט, התחיל בגיל 16 ניסה להפסיק וכמובן לא הצליח לו.

שתיין סופר ומשורר.

כמה שנים אחרי, אמרתי לו שאם הוא רוצה להמשיך להתראות איתי יהיה חייב להפסיק לשתות.

ענה לי שכשאני אגמל מההתמכרות שלי, יגאל משלו.

הוא מת להתמכרות שלו לפני חצי שנה.

ואני חלמתי על ההתמכרות שלי הלילה.

 

אתם יודעים, אפשר גם להתמכר לאיש.

גם אם הוא לא טוב בשבילך, ואת יודעת את זה, גם אם הוא פגע בך, גם אם את יודעת שהוא ימשיך לפגוע בך, ולשקר. גם א הוא מאמלל אותך.

 

הוא מת לפני חצי שנה.

אני נשואה חצי שנה.

ועדיין לא נגמלתי.

 

הוא שתה בשביל לכתוב.

לא יכול היה לחיות בלי לכתוב.

לא יכול היה לכתוב בלי לשתות.

לא יכול היה לשתות ולהמשיך לחיות.

וכך הוא חי ומת בשביל הכתיבה.

 

נכתב על ידי , 8/4/2003 11:18   בקטגוריות איש הגשם, מועקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)