לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

עוד יותר יפה


הצמה הזו שלך? שאל, כשהתיישב לצידי בבוקר.

ידעתי שהוא יפנה אליי, עוד כשראיתי אותו מתקרב לתחנת האוטובוס מכיוון הצומת.

השפלתי עיניי אל המחברת, והחזרתי בחזרה לתיק, עמדתי לכתוב משהו.

את מגיעה לפה לעיתים קרובות? שאל בחיוך.

לא, אני יוצאת יותר מוקדם בדרך כלל. היום אני מאחרת.

לא יכעסו?

לא, לא עליי, הם לא יכולים.

הוציא דיסק, אני כותב ומלחין.

הו, על הדיסק, מופיע מס' הטלפון שלך, האם אתה מסתובב סתם כך, ומחלק אותו לכל בחורה שאתה פוגש?

חייך, ואיך אפשר להשיג אותך?

מוציאה כרטיס ביקור מרשים.

 

הוא נראה כמו ג'ק ניקולסון, עם שיער מעט ארוך (ציינתי לעצמי, כדי שלא אשכח איך הוא נראה),

דיבור איטי חרישי, כאילו עצל, באמת משחק אותה ניקולסון.

 

מאוחר יותר:

"כמעט נישקתי אותך באוטובוס" שלח סמס.

מסמיקה.

"אז עכשיו את בטח עוד יותר יפה"

 

* * *

יומיים מאוחר יותר:

אני: "חשבתי שוויתרת"

הוא: ויתרתי על ההסחפויות"

 

 

***

נכתב ב 22 באוקטובר 2006

נכתב על ידי , 11/11/2006 20:35   בקטגוריות אחד מהם...  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)