לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

עצלנית


אני שומעת רעמים בשמים.

אבל דני רופ הבטיח שיפסק הגשם הלילה, אני אומרת לעצמי וניגשת לפתוח את התריסים, לא, השמים בהירים, אהאה, זה מגיע מכיוון הנמל, או מהפארק, אלו קולות החוגגים.

 

לפני כמה שעות חשבתי לעצמי, לכתוב פוסט על השנה החדשה, בלה בלה, בלה, ואיך שאני חילונית גמורה, דווקא מחוברת יותר לראשי השנה היהודיים דווקא, ארבל מה, היומולדת שלה הוא חל בינואר, אז חגיגות השנה החדשה מציינות עבורי את תחילת חודש היומולדת שלי, ועוד השנה, שאני סוגרת ארבעה עשורים, א כן יש לי איזו תחושה חגיגית בכל תחילת שנה אזרחית חדשה.

המשגיח (שוב) ניסח את מחשבותיי במילים.

ואני עצלה, אפילו לא מעתיקה, רק נותנת קישור.

 

לפני כמה דקות שלח בן השכנה נשיקה בסמס.

שלחתי בחזרה נשיקה לקטן....

 

בכלל קיבלתי מלאן סמסים, אחד מהם איחל לי שנת 2007 טובה יותר ומאושרת יותר.

למרבה האבסורד, 2006 הייתה אחת השנים היותר מאושרות בחיי, אם לא המאושרת בהן.

 

אני לא זוכרת באיזה רושנה איחלתי לעצמי למצוא אהבה, אבל חשבתי על כך היום,

השנה אני מאחלת לעצמי לממש את הזוגיות שאני מייחלת אליה כל חיי, להגשים את החלום שחלמתי, להמשיך את המסע שהתחלתי, ולהשלים עם מי ומה שאני.

 

נכתב על ידי , 1/1/2007 00:20  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)