לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חרדת בחינות


יש משהו במבחנים שהופך אותי חרמנית, מה זה חרמנית?

 

מטפסת על הקירות, הרטיבות גואה, שוטפת, שוצפת, 

כל קצות העצבים שלי ערים ומגורים,

כל מגע בי מבעיר בי אש שלא מפסיקה לבעור,

עבודה עצמית לא ממש מטפלת בבעיה,

היא מרגיעה לזמן קצר מאוד,

ומהר מאוד (חמש דקות גג), אני שוב לא רגועה,

לוקקת את שפתיי שלי, מדמיינת נשיקה, לשון תקועה בתוך גרוני,

מסיטה שיערה סוררת שברחה מהקוקו אל מאחורי האוזן,

חשה נשיפה שגורמת לסערה באבריי הפנימיים,

פטמתי זקורה ממתינה לשיניים שינגסו בה,

אני יושבת ללמוד בתנוחה מעט מוזרה, אגן ירכיי מופנה כמו ממתין לחדירה,

אני רטובה, נפוחה, יודעת שעם המגע הראשון תבוא הגניחה, הגמירה.

 

ככל ששעת המבחן מתקרבת והולכת, אני לא רגועה, לא מרוכזת, לא מצליחה לעשות חזרה,

אלא רק חושבת, מדמיינת, כותבת את הסיפור הבא....

כל מילה נכתבת, נקראת, נלמדת, לא משנה למה היא קשורה, מטפסת אותי לשיא הבא.

נכתב על ידי , 8/2/2007 14:01   בקטגוריות הרבנית, לימודים  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)