לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

קרנות המזבח


 מדי פעם קורה לי שאני כותבת משהו, ואיני יודעת מהי משמעותו, עד שמגיע הזמן לדעתו.

בדרך כלל הפער בזמן (בין הכתיבה להבנה/ ידיעה) הוא די גדול.

השיר שלמטה, נכתב לפני בערך כעשר שנים.

 

שׁוּב נֶאֱחֶזֶת בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ

נִרְדֶפֶת עַל-יְדֵי בְּדִידוּתִּי,

בּוֹרַחַת אֶל עִיר-מִקְלַט

שָׁם נָשִׁים כְּמוֹתִּי.

מְחַפֶּשֶׁת אֶת נִשְׁמַתִּי

וּנְעְתֶּקֶת

מִמְחוֹזוֹת אַהֲבָתִּי.

 

 

לפני מספר חודשים, חיפשתי משהו (את קורות החיים שלי, דא)  בדיסק של הגיבויים, וגיליתי אצווה (הא) של מספר שירים, לא רעים, (אם יורשה לי) שנכתבו מלפני כל כך הרבה זמן. בין השירים היה גם זה.

מיד חיברתי אותו לפרק הנישואין/גירושין שלי.

 

למה אני מעלה את הנושא דווקא עכשיו?

אתמול אספתי את אחרוני הדברים שעוד נשארו אצלו (להזכירכם עזבתי לפני שלוש שנים ב- 18 בפברואר, שנתיים בדיוק אחרי הפעם הראשונה שבה שכבנו).

למרות שלכאורה האפיזודה הקצרה בתולדותינו, עברה עליי בלי משקעים  ובלי יותר מדי זכרונות, בכל זאת התרגשתי.

ושניה לפני שהלכתי, כאשר ההוא שראה לי את הזיק בעיניים חיכה לי למטה, עם הקרטונים באוטו, פניתי אליו, ואמרתי לו בקול משתנק, ועיניים מלאות בדמעות, שאני מודה לו, כי למדתי ממנו הרבה, וכי אני מתנצלת, שלא התכוונתי לפגוע בו, ואז נפלנו חבוקים זה בזרועות זו, ובכינו בכי תמרורים.

לראשונה בחיי, הוא קיבל ממני חיבוק מעומק הלב.

אני שמחה שהייתה לי ההזדמנות לאמר לו את שאמרתי.

אם לא יכולתי לתת לו מאומה באותה התקופה, אז לפחות עכשיו אני יכולה לנסות לתת לו;  אני מקווה שזה ייתן לו משהו, כי זה נאמר בכנות ובכוונה מלאות, וזו אמת לאמיתה.

האיש הזה נתן לי את כולו, היה מסור לי בכל מאודו, לא היה לו משהו אחר שהיה חשוב לו יותר מאשר אני עצמי, אפילו לא הוא לעצמו. הוא אהב אותי, כפי שכל נערה חולמת שיאהבו אותה.

הוא אהב אותי, כפי שאני הייתי זקוקה שיאהבו אותי באותו הזמן.

באותו הזמן אני עצמי לא ידעתי להעריך את כל מה שהוא נתן, לא יכולתי לקבל את אהבתו, לא יכולתי לשאת את מסירותו (זה באמת היה מעט יותר מדי),

לא הייתה בי המסוגלות הרגשית, המוכנות הנפשית, לקבל את אשר הוא נתן.

לא יכולתי, מהסיבה הפשוטה, כי אני עצמי לא אהבתי אותי, הייתי כלי שבור ומרוסק לרסיסי רסיסים, כלי שלא היה מסוגל להכיל את אשר נמזג לתוכו.

רק לאחר שרסיסיי הורכבו מחדש לכלל מיקשה אחת יציבה (אה) ושלמה (אפעס בערך, הקצוות עדיין משוננים, והדבק לא יבש לחלוטין) , וזאת קורה בתקופה האחרונה, אני לומדת להעריך יותר ויותר את האיש שהיה ועדיין, את מה שנתן, נתן לאורך כל הזמן, גם כשכלתה תקוותו, כי זה יעזור במשהו.

אם יש מישהו שאין בו נאנוגרם של רוע זה האיש הזה.

אני מקווה שיהיה לו טוב, ורק טוב.

מחבקת אותך מכאן, מעומק ליבי.

 

 

 

אה, וזה (אני יודעת שנורא דאגתם) היה אצלו ביחד עם עוד כמה ספרים, מגזינים, ועוד, ועוד.

נכתב על ידי , 12/2/2007 09:15   בקטגוריות הגירושין, שלי, אני כתבתי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)