לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

הודו


 ילדה שלי,

ראיתי היום את אבא שלך,

והוא נראה לי עייף ומרוט נוצות

מהמלחמה הבלתי פוסקת,

והניסיון לעצור את כדור השלג המתגלגל וגדל

בהתדרדרות הבלי מפסקת של המקום בו הוא עובד.

אמרתי לו שאני מתגעגעת אלייך,

אמרתי לו שהתקשרתי אלייך,

והוא אמר לי שנסעת לפני שבועיים.

הוא אמר לי שהוא דואג לך.

שלא תקחי או תעשי, או תעשני,

נשמעת לו קצת אפופה בשיחה האחרונה.

ואמרתי, הרי זה טבעי,

אתה אחרי הכל אבא שלה.

אבל תסמוך על הבת שלך, היא עם שתי הרגליים על הקרקע.

 

ילדה שלי, בכל הפיטורין הללו, והבלגן הזה,

הדבר היחידי שאני מצטערת עליו,

זה שכבר אין לי הזדמנות לראות אותך אפילו לא בסיכוי.

ילדה שלי,

אני סומכת עלייך,

אני אוהבת אותך,

אני מתגעגעת אלייך.

 

נכתב על ידי , 22/2/2007 23:46   בקטגוריות ילדה שלי, ענייני עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)