לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

קפה ועוגה


שמעתי את הג'יפ מתחת לחלון חדרי, ופחות מדקה אחרי כן, צלצל הפעמון בדלת.

ידעתי שזה הוא.

בואי לקפה אמר.

יש עוגה שנאפתה לכבוד היומולדת שלי (היה לפני יומיים).

החלפתי בגדים, ועליתי איתו לדירה.

 

הפעיל את המחשב עם המוזיקה.

ואחר הכין את הקפה, תוך כדי שיחה.

קמתי להנמיך את הקול, במחציתו של הסלון חשתי את זרועו אוחזת בי ומסובבת אותי אליו, וכך סבבנו בריקוד בסלון הריק (אישתו האחרונה לקחה כמעט את כל הרהיטים), חבוקים, אני עומדת על קצות האצבעות (הוא גבוה ואני יחפה), פניי טמונות בכתפו, ועיניי דומעות" למשמע הקול של פרנקסי:

 

I’ve got you under my skin
I’ve got you deep in the heart of me
So deep in my heart, that you’re really a part of me
I’ve got you under my skin

I’ve tried so not to give in
I’ve said to myself this affair never will go so well
But why should I try to resist, when baby will I know than well
That I’ve got you under my skin

I
d sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear

Don’t you know you fool, you never can win

Use your mentality, wake up to reality

But each time I do, just the thought of you

Makes me stop before I begin

cause I’ve got you under my skin

 

כשנגמר השיר הוא פנה להנמיך מפאת השכנים, ומפאת השיחה, ואני מסובבת את גבי אליו, מחיתי דמעה.

וכך ישבנו לנו, משוחחים, על הא ועל דא והשיחה הייתה נעימה.

כשהוא נגש שוב להחליף שיר בסדרה, אני חבשתי את המסכה עם הנוצות, ושוב סבבנו לנו בריקוד צמוד, לצלילי קול הקטיפה:

 


Unforgettable, that's what you are

Unforgettable though near or far

Like a song of love that clings to me

How the thought of you does things to me

Never before has someone been more


Unforgettable in every way

And forever more, that's how you'll stay

That's why, darling, it's incredible

That someone so unforgettable

Thinks that I am unforgettable too

No never before
has someone been more ooh

Unforgettable in every way
And forever more, that's how you'll stay
That's why, darling, it's incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too

 

ושוב סבבנו בסלון, ואני חשתי כמו נסיכה בנשף המסכות של ונציה, והפעם לריקוד היה אופי מעט יותר חושני, כשהוא מלווה את הזמר, בקול מלא כוונה, ומביט בי בזמרו- unforgettable  

ואני חייכתי אליו בעיניים מצועפות, והוא נשק לצווארי.

 

את הריקוד הבא עשינו חבוקים כשגבי נסמך אליו, ובידינו כוסיות משקה ענקיות, והוא מאמץ אותי לחיקו, ולוחש לי "ילדה שלי קטנה".

I see trees of green........ red roses too
I see em bloom..... for me and for you
And I think to myself.... what a wonderful world.

I see skies of blue..... clouds of white
Bright blessed days....dark sacred nights
And I think to myself .....what a wonderful world.
The colors of a rainbow.....so pretty ..in the sky
Are also on the faces.....of people ..going by
I see friends shaking hands.....sayin.. how do you do
Theyre really sayin......i love you.
I hear babies cry...... I watch them grow
Theyll learn much more.....than Ill never know
And I think to myself .....what a wonderful world

The colors of a rainbow.....so pretty ..in the sky
Are there on the faces.....of people ..going by
I see friends shaking hands.....sayin.. how do you do
Theyre really sayin...*spoken*(I ....love....you).

I hear babies cry...... I watch them grow
*spoken*(you know their gonna learn
A whole lot more than Ill never know)
And I think to myself .....what a wonderful world
Yes I think to myself .......what a wonderful world

 

הלכתי הביתה כשבת זוגו להלילה הגיעה.

נכתב על ידי , 24/2/2007 00:33   בקטגוריות בן השכנה, שירים שנוגעים בי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)