לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מטבע זר


ביום ראשון אין בורסות עולמיות, ואין מסחר, ולכן אי אפשר לקנות מטבע זר.

מה בסך הכל רציתי?

לקנות 400-500-600€ לקראת מחר?

זהו, שביום ראשון, הבנק שלי לא אוהב למכור ללקוחות שלו יורואים.

אז הלכתי לכספוחור.

שמה המטבע הזר היחידי שהוא מכיר זה הדולרימס.

(שכחתי לגמרי ורק עכשיו נזכרתי שיש גם דילרים פרטיים).

אז משכתי 400$.

שיהיה.

נחליף כבר שם.

 

אה, אתם שואלים מה ולמה ואיפה ומתי?

 

הכל התחיל ככה:

 

לפני יותר משבועיים היא פנתה אליי ואמרה לי- יש לי רעיון, בואי ניסע ביחד ללונדון.

אמרתי לה - שחקי אותה. אני באמצע המבחנים, תעשי אַת אֶת כל הבירורים.

אמרה לי-  טוב, אבל אני לא מתפנה לפני סוף פברואר.

אמרתי לה- עוד יותר טוב אפילו, אני מקבלת הפיצויים בדיוק באותו הזמן.

 

בתחילת השבוע שעבר, התקשרה ושאלה: ואם לא לונדון?

אמרתי - מה שאת רוצה.

שאלה - ברלין? או אולי ברצלונה?

אמרתי שוב - מה שאת רוצה.

שאלה- את נותנת לי יד חופשית?

אמרתי לה -את חופשייה.

ביום רביעי התקשרה ואמרה- ברצלונה.

יש מלון ב 600$ לא רחוק מהמרכז

יש ב- 700$ בתוך הפיילה של המרכז.

אמרתי לה תעשי מה שאת רוצה.

אז היא סגרה על המלון ב- 700$.

ואנחנו נוסעות.

מחר, כלומר כבר היום יום שני...בבוקר מוקדם. השכםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

סביר להניח שכשאתם תקראו את הפוסט הזה, אנחנו כבר נהיה על המטוס.

 

 

שלום וביי,

צ'מרו על המולדת, ואל תעשו את משאני לא הייתי עושה (מממ...פתח רחב מדי, שיהיה, אני נותנת בכם אמון).

 

 

אה, אנחנו חוזרות ביום א' לפנות בוקר.

 

נכון שתתגעגעו?

 

 

 

סיו יו בעדיין.

***

 

ד. נ. : מאחר ואני לוקחת את הנייד שלי (אל תחשבו להתקשר, יש סינון למורשים בלבלד ), אבל מיסרונים יתקבלו בברכה.

ג'י אני לא מאמינה שאני אומרת/כותבת את זה.

 

נכתב על ידי , 26/2/2007 00:48   בקטגוריות הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, ברצלונה 2007  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)