לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

בדידות


 "אף אחד לא אוהב בדידות.  אני רק לא אוהב להתאכזב."

 

יער נורווגי

הַרוּקי מוּרַקַמי

 

אני קוראת את הספר מאוד לאט.

אולי בגלל שאני (שוב) משתבללת, אולי בגלל שאני עסוקה בלקרוא מאמרים משמימים על תולדות הקולנוע הישראלי (הדגם הלאומי-הרואי), או על תהליך החברות (סוציאליזציה) אליבא דה-פיאז'ה, ואולי בגלל שהמח שלי עסוק בשיחה עם עצמי, על דה ועל הא (בעיקר על הא*).

 

מזמן מישהו המליץ לי על הספר הזה.

מישהו שידע שאני אוֹהַב אותו (את הספר).

מישהו שמכיר אותי.

אבל אני לא בטוחה מי זה היה.

 

 

ספרים זה משהו מאוד משמעותי וחשוב עבורי.

כך כשקיבלתי בהשאלה את הספר, מבלי שביקשתי, זה מאוד ריגש אותי.

אני לא יודעת אם זו הייתה הכוונה.

 

 

***

 

 

יש געגוע-מה אותו אני חשה באוויר,

גם בכתפיי, הזוכרות טעמו של חיבוק,

פרידה זמנית.

אני נזכרת במבט, חיוך, עיניים,

טעמן של שפתיים נושקות,

ומחייכת לעצמי.

 

יש געגוע באוויר.

יש גם געגוע בי.

 

***

 

 

 

 

 

* תוספת מאוחרת יותר:

 הא = הפוסט שאני לא מצליחה לכתוב כבר חודשיים.

נכתב על ידי , 23/3/2007 17:59   בקטגוריות ספרים רבותיי ספרים, עפרונות הציור שלי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)