לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

לא מרוכזת


לא מרוכזת, לא מרוכזת, לא מרוכזת, לא מרוכזת, לא מרוכזת, לא מורכוזת, לא מסוגלת לחשוב, לא מסוגלת לחשובף לא מרוכזת, כואבות לי העיניםי, אני צריכה להתחיל לעשות את המטלות שלי, ולא מצליחה לעושת שום דבר עשיתי רישמה של התאריכים, זה כבר מתחיל ללחוץ לי בקנה, לסוגלת לחשוב, לא מרוכזת, לא מרוכזת לא מרוכזת, רוצה ללכת, ולא מוצאת מה ללבוש, חסרת מנוחה, לא יודעת מה רוצה מעצמי, מסתץובבת בבית, מחפשת משהו לכרסם, פרי יבש, וופלה (אופסי), תפוח, בננה, כוס תה, מחפשתץ משהו, מה? אני חסרת מנוחה, עיש מילים שמבעטות בי, אך אינן מוצאות הדרך החוצה.

לא מרוכזת, מסתכלת במילים של השאלות יודעת שאני יודעת את התשובות, אולם לא מצליחה להביא אותן אל הכתוב.

לא מרוכזת לא מרוכזת לא מרוכזת, לא מסוגלת לחשוב.

מה הפך אותי כזו חסרת מנוחה, נו כבר שייעבור, רוצה כבר היות אחרי, אחרי מה, לא יודעת, לא מרוכזת לא מרוכזת לא מרוכזת, לא מסוגלת לחשוב.

די כבר.

תצילו אותי ממני.



בא לי לבכות.



***

תזכירו לי לקנות מרקרים צבעוניים

נכתב על ידי , 4/4/2007 17:58   בקטגוריות רעש  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)