לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

דחוף


דחוף לי לדחוף לך
יד לחולצה
לחזייה
לחלוץ לך שד וללחוץ

דחוף לי לדחוף לך
יד לתחתונים
לערווה
לטבול אצבע בנופת צופים

דחוף לי לדחוף לך
לשון לפה
לגרון
לטעום את נשימת פיך

דחוף לי לדחוף לך
זין לכוס
לפה
לסוך את כולו ברטיבותך

דחוף לי לדחוף לך
זרע לבטן
לרחם
לערבב את חומי בחומך


המתארח הפעם- גורע.



-
פרק נוסף בסדרת הרבנית מאשפזת (מארחת)
נכתב על ידי , 7/5/2007 13:58   בקטגוריות הרבנית מאשפזת  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)