לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

איך גורמים לאהבה להישאר?


שאלה טובה.

אפשר גם לשאול- איך גורמים לאהבה?.

עוד ספר שקראתי.

המבקרים גמרו עליו את הלל או לפחות די שיבחו. גמירה ראשונה, ואיבדתי את הלינק לגמירה השניה מצאתי.

גם מי שנתן לי את הספר, שיבח את הסופר בדרכו המוזרה.

בחלקו הראשון שאגתי מצחוק.

כשזה קרה בפעם הראשונה אותו האיש שלידו קראתי את הספר, נבהל.

מאחר וזה קרה עוד כמה פעמים, אני מניחה שהוא התרגל בסופו של דבר, או שלא והספר פשוט נגמר.

(אני מקווה שהוא כבר התרגל ...אם לא אנא אני באה?)


"איך גורמים לאהבה להישאר?" זה שם של ספר.

הסופר הוא טום רובינס.

ויכול להיות שאני נזכרת מאוחר לכתוב עליו, אבל, אז מה?

יש לסופר הזה יכולת חיבור משפטים מאוד מעניינת, וחשיבה מאוד מקורית, לא רבים חושבים בצורה מורכבת ומתוחכמת כזו (יש שיגידו, מתחכמת).

בהתחלה צחקתי ונהניתי עד מאוד מהספר.

תוך כדי הקריאה אמרתי לעצמי שצריך לקרוא בו פעמיים, אין מצב שאפשר יהיה לעכל את כל הרעיונות שמופיעים בו בקריאה אחת.

אבל אולי זה החסרון הגדול של הספר, כל כך הרבה רעיונות ומחשבות טובים, ואף אחד מהם לא מפותח עד הסוף.

משל הדבר דומה, לגבר, בפיק-אפ בר, שאוסף מספרי טלפון מבחורות, עובר בחורה בחורה, מתחיל איתן,משוחח קצרות, משאיר רושם מעולה, לקוח מס' טלפון, אולם לא טורח להתקשר ולהמשיך את הקשר איתן לאחר מכן. נשארת רק ערימה של פתקים עם מספרי טלפון ושמות.
שום רעיון לא ממוצה עד תומו.

כמו הרבה פור פליי, אבל אף אורגזמה אחת.

סיימתי לקרוא את הספר בקול דממה דקה, ואכזבה די מרובה.

זהו סוף כמעט הוליוודי, אמרתי לעצמי.

אפילו את הפוסט הזה, שנכתב במחברת כבר לפני שבועות, לא הטרחתי עצמי בהעלותו אל החלל הקיברנטי.


דברים שקרו לי במהלך הימים האחרונים, גרמו לי שוב לחשוב על משהו, להבין ולהפנים אותו.

ובמפתיע לקשור אותו לסיומו של הספר.

לעיתים יש זמנים, שבהם רצוי להפסיק להקשיב לחששות, ולעצום את האזניים מלשמוע רעשים שמפריעים, ולתת ללב לאמר את שיש לו על הלב () ולהקשיב לו.

לעיתים רק בגלל שהקשבנו לחששות ולא בטחנו בלב, מתחיל מירוץ של שדים מפחידים ומחשישים.

ופתאום הבנתי שלא רק אני זו שסובלת מחששות, אלא גם הצד השני יש לו פחדים משלו ומסתבר שהם לא כל כך שונים משלי....


***


ובדקתי, זה כבר לא הספר היחידי שתורגם לעברית.

יש עוד אחד.....


***

ושני אנשים שונים המליצו על יואל הופמן החדש curriculum vitae

ומאחר שחיובי כ. האשראי ירדו היום... נראה לי שאני הולכת על חגיגה קטנטנה.....

נכתב על ידי , 10/5/2007 19:08   בקטגוריות ספרים רבותיי ספרים, אקסטרה-אורדינר  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)