לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

לוח מודעות


בסיומו של שיעור אני רצה לתחנה בכדי שלא אפספס את האוטובוס.

אם זה קורה אני נאלצת להמתין 20 דקות עד שיגיע הרכב שיוצא אחרי זה שפיספסתי.

במקרה כזה, אני עומדת לקרוא את לוח המודעות שמוצב ליד.

יש שם המון מודעות על דירות למכירה ולהשכרה.

רובן לא משתנות, אני מכירה אותן בע"פ.

הן כמעט ולא מתחלפות.

לוח הזמנים של אוטובוס כל הזמן משתנה.


אני חושבת עליך בזמן כזה,

וכמה הייתי רוצה להיות חבוקה בין זרועותיך,

או לפחות להיות לידך,

אפילו שלא באותו החדר,

אפילו רק אם אתה בחדר אחר,

או בחצר.

העיקר שאתה לא רחוק,

אלא במרחק נגיעה

אם אני רוצה.


ואני יודעת שאם זה לא היום

אז זה יקרה כנראה מחר,

ואני מעט נרגעת,

למרות שעדיין מתגעגעת. 

נכתב על ידי , 14/5/2007 23:22   בקטגוריות אקסטרה-אורדינר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)