לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

שלושה מעט ישנים, ועוד אחד הרבה הרבה יותר.....


אל תגיד לי שאני משתנה

לבד זאת אני כבר מבינה

כל יום שעובר,

אינו דומה למה שהיה.


אל תאמר לי 'את שונה'

כי כל שונה אחד הוא

ומדי יום שעובר,

מעליי תולשת פיסת אבק שהצטברה.


אל תאמר לי 'את כבר לא דומה',

אני אותה האחת,

מקדמת דנא,

ומאז, מאומה לא השתנה.



* * *


שלושה המה,

אני ואתה ואתה

הווה, עבר, עתיד,

עבר רחוק, עתיד קרוב

הווה זמני, ומתמשך

שלושה המה,

אתה ואני ואני.


* * *


אתה ואני ואתה,

אני ואתה ואני,

מעורבבים זה בזו

עד בלי יכולת הפרדה

בחדרים לבדיים מקיימים מלחמה.

בחדרים משותפים באים להירגע;



פברואר 16, 2007



****

וזה ישן הרבה יותר




נכתב על ידי , 3/6/2007 14:55   בקטגוריות שלי, אני כתבתי, עפרונות הציור שלי  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)