לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

אין דומה


אין דומים המים הקרירים של הים בשעת בוקר מאוחרת,

למים הצוננים של הבריכה בשעת צהרים;

אין דומה השמש הנסתרת חליפות מבעד לעננים,

לתקרת הפלסטיק המקרה את הבריכה;

אין דומה להגן של הזקנות במלתחות ובמקלחות על כלותיהן וחתניהן

לדין ודברים המתנהל בין שני בני זוג מעל ראשי ילדיהם (הנראים כמורגלים);

[התישא אותי לאישה, אם אצעק עליך כך,בפומבי,

בקול צווחני של חזיר שצובטים לו את הביצים?];

אין דומה החול הנכנס לכל חור וחור, וגם כאלו שהיו סגורים,

לריח הכלור הנישא מעל פני המים;

אין דומה השחיה אל עבר האופק מאחורי שוברי הגלים,

לספירת הבריכות שהושלמו, ומדידת הזמנים;

אין דומה המאבק במים הכהים, הכבדים, המושכים אליהם,

אל המרצפות התכלכלות, הבהירות, המתחמות ומכוונות;

אין דומה אני בים שחשה כמו האיש מאטלנטיס,
או לנימפת מים צעירה שויתרה על תפארת זנבה ועל בני עמה,

בכדי לצעוד בין בני האדם על כפות רגליים כואבות,

מול ה-אני שאני בבריכה, שם אני פשוט אני,

פשוט שוחה, פשוט,

אני

יותר מכל דבר אחר.


אין דומה,

לי

אלא רק יותר

כמוני.



///


52 בריכות בחמישים דקות,

מעט יותר בריכות מהפעם הקודמת (50),

מעט יותר זמן מהפעם הקודמת (45).

נכתב על ידי , 17/6/2007 15:01   בקטגוריות הבריכה ואני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)