לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

למה לא עצה


מזמן הבטחתי לעצמי שהבלוג הזה כבר לא יהיה יתר בלוג של חפירות.

לפעמים זה עוד מדגדג באצבועת, ואני מתחילה לכתוב, אבל מהר מאוד מאבדת את התנופה, והשוונג נכנס לפיתה, והולך לאכול.

אז אני כבר לא חופרת.

ובתור לא חופרת אני לא חופרת.

אבל אז ראיתי את הפוסט הזה של פמה שהוא ממשיך את הפרוייקט הזה, והתחלתי לחשוב על עצות.

לא על כאלו שנתתי, או שלא, אלא כאלו שקיבלתי- יש אחת שיותר משהייתה עצה, הייתה פשוט עין ומילה נכונה והיא הצילה את חיי;

היו עצות שניתנו לי ואני שילמתי בדמים כבדים את מחירן - אחת במיוחד אני זוכרת.

אפילו ביני לבין עצמי, בראש ככה (שם מתחילים רוב הפוסטים שלי), התחלתי לכתוב את הפוסט, לנסח, לסגנן, לספר על העצות של חיי.

אבל הבנתי שזו בעצם חפירה, אחושילינג חפירה, ואין לי בכלל חשק לעשות אותה.

אמנם אני אוהבת ארכיאולוגיה, אבל ממש לא בא לי ארכיאולוגיה עצמית הפעם.

אז זו הסיבה ש-לָמָה לא עצה.

נכתב על ידי , 23/7/2007 15:30  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)