לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

תודה


 


אני אומרת תודה,


תודה,


על ההזדמנות הנוספת שניתנה לי,


לחיות את חיי שלי,


ללמוד להכיר אותי,


לדעת מי אני,


לחיות עם עצמי,


ללמוד מה אני אוהבת, מה לא,


מה אני רוצה לעשות באמת,


ולא בגלל אחרים שרוצים,


בלי מגבלות של שעות שינה,


וזמני שינה קבועים,


או מוזיקה שמפריעה בשעות מסויימות,


בלי שאפריע למישהו,


בלי שמישהו יפריע לי.


בלי קיום של מישהו בחיי,


לומדת בעצמי את הנתיב של חיי.


בלי הכוונה מודעת או שלא,


של מישהו אחר.


לומדת את עצמי בעצמי.


חיה לבד.


ומתוך הלבד הזה, צץ ועולה,


ביחד הכי גדול שהכרתי אי פעם בחיי.


הביחד שלי עם עצמי.


 

נכתב על ידי , 23/7/2004 08:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)