לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הדלת פתוחה


הדלת פתוחה. מגיע אלייך מתנשף. קומה שישית והמעלית שבקה חיים. מהצהריים התחלת להטריף אותי במסנג'ר, כותבת לי מילות זימה ומתארת לי בפרטים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון איך הלשון שלך מטיילת על הגוף שלי.

 

סיפרתי לך שאתמול סוף סוף מצאתי את האומץ להגשים חלום ישן שלי ולגלח את הזין ואת הביצים. כתבתי לך כמה שאני חלק, ולא היית צריכה יותר מזה כדי להירטב כולך בתשוקה ולהעביר לי במילים איך את מעבירה לשונך בין פי הטבעת לביצים המגולחות שלי.

 

אמרת לי לקפוץ אליך לדירה. זו הזדמנות טובה לקיים הבטחה ישנה. לא האמנת שאני אבוא, אבל בהחלטה של רגע עם הורמונים ותשוקה שהציפה את כולי סגרתי את המחשב ונסעתי אלייך.

 

נכנסתי וראיתי שאת כבר במקלחת. התחתונים שלך היו זרוקים על הריצפה, וכשהרמתי אותן ונשמתי את הריח שלך לתוך אפי הבנתי כמה רטובה ומגורה היית בעבודה. התיישבתי על הכסא וחיכיתי שתצאי. מתאפק לא להציץ לך.

 

סגרת את המים, ויצאת אליי. לא התנגבת, פשוט עמדת מולי, וטיפות המים זורמות במורד גופך. הסתכלתי עלייך בדממה. עוקב אחרי טיפת מים זעירה שירדה מהשיער, והתחילה להחליק במורד הצוואר. יורדת אל הפיטמה הזקורה שלך וממשיכה להחליק על בטנך.

 

שלחת אותי להתקלח, ואמרת לי שאת מכינה לי הפתעה. כשיצאתי החדר היה מוחשך, נרות דולקים וקטורת מפיצה ריח נעים. השכבת אותי על המיטה שלך ושמת לי כיסוי על העיניים. אני הולכת להגשים לך כמה חלומות אמרת לי, ואני בערתי מתשוקה.

 

הלשון שלך מטיילת על הגב שלי, נוגעת לא נוגעת. אין ביננו מגע חוץ מהלשון הרטובה שמחליקה. את מגיעה לתחת שלי ומתחילה לפסק אותו עם הלשון. אני מתכווץ, אף פעם לא הרגשתי כזו בעירה באזור הזה. לאט לאט אני משתחרר, מפסק את הרגליים ונותן לך להמשיך להחליק עם הלשון שלך.

 

מגלה לדעת כמה רגיש האזור בין הביצים לפי הטבעת. במגע מרפרף ורטוב של הלשון את מחליקה בין שני המקומות, חודרת קצת לפי הטבעת וממשיכה לבסיס של הזין. אני זז מתחתייך בוער כולי ואז את הופכת אותי על גבי.

 

הלשון שלך מלקקת את כולי, מהטבור ויורדת למטה. בחיים לא הרגשתי כל-כך סקסי וחושני. הלשון שלך נוגעת בקצה הזין שלי. הוא כל-כך רגיש למגע ואני כמעט מתפוצץ רק מהנגיעה. את מטיילת לאורכו, במגע עדין שכמעט ואינו מורגש, אבל מצליח להבעיר בי את התשוקה.

 

את מכניסה את הזין לפה שלך. עכשיו אני מרגיש את כל הלשון, מלקקת, מרטיבה, מקיפה. אני לא יודע מה את עושה, אבל כולי רועד בצורה בלתי נשלטת, אני אומר לך שתכף אני גומר, ואת ממשיכה. הפה שלך נסגר על הזין שלי והאצבעות שלך מחליקות על הביצים שלי שרטובות מהנוזלים של לשונך.

 

אצבע שובבה עומדת בפתח של פי הטבעת, וברגע אחד שבו את משחררת את הלשון שלך מהזין שלי, את מכניסה את האצבע לתוך התחת שלי. את מחליקה כמה סנטמטרים בעדינות לתוכי ומכווצת את הלשון סביב הזין שלי. אני בטירוף מחשמל של תשוקה שמבעירה אותי עד כלות. אני מרפה את השליטה, עד שהזרמים בכל הגוף שלי מתגברים, הביצים מתחילות להתכווץ ואז ברעד אינסופי אני יורה את כל הלהט שבתוכי בתוך הפה שלך.

 

את מורידה את כיסוי העיניים שלי ואומרת: "נעים להכיר".

 

 

 

****


תודה רטובה ומלאה רטיטות מעומק הנרתיק לצ'ימיצו'רי על הכתיבה הנפלאה.
מתי שתרצה- במתי פתוחה לפניך.

*****

אם הנבייל'ס היו האמהות של הרבנית,
המאצו'ס היו האבות המייסדים, והמארחים של "בת הרב" הגירסה המוקדמת של הרבנית.
אחת מהם היה צ'ימיצ'ורי. והנה הוא בהופעת אורח על במתה של הרבנית המאשפזת.

נכתב על ידי , 8/8/2007 17:25   בקטגוריות הרבנית מאשפזת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)