לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

בכניסה למקלחת


 


 


ובדיוק איך שעמדתי לפתוח את ברז המים במקלחת, שמעתי נקישות בדלת.


מבעד לעינית ראיתי אותו ותהיתי, מה הוא עושה כאן, ללא הודעה מקדמת.


פתחתי את החריץ, והוא אמר, ידעתי שאם לא אפתיע אותך, סביר להניח שלא אראה אותך.


בדיוק עמדתי להכנס למקלחת, הסברתי ואני עטופה בחלוק הרחצה, והוא אמר, זה בסדר, אני אמתין.


חככתי בדעתי, כה וכה, ופתחתי את הדלת.


אושר מיד ברח לחצר.


הוא נכנס, לקח בקבוק של בירה מהמקרר, ואני נכנסתי להתקלח.


עד שהספקתי לצאת מהמקלחת, הוא סיים לשתות, ואושר עמד מתחת לחלון וחיכה לי.


כשקראתי לו, הוא בא מיד.


הוא (לא אושר) ישב שעה, חיכה לזיון, וכשהבין שלא יקבל, הלך.


היה משעמם.


והוא לא מבין למה הוא גם לא יקבל זיון.


 



 


 

נכתב על ידי , 23/7/2004 23:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)