לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

מילים ברוסית


 


 


 


מצאו אותי בגוגל כשחיפשו "מילים ברוסית".


זה הצחיק אותי.


אבל בכדי שיהיה צידוק אמיתי לכך, אז בבקשה:


 


יאז דיס-אני פה


סקולקה-כמה


קאטורי צ'אס-מה השעה


קאאק דז'ילה-מה נשמע


ספאסיבה-תודה


פז'אלוסטה-בבקשה


יא ניזנאיו-אני לא יודע/ת


דוברה אוטרה-בוקר טוב


ספאקוינה נוצ'ה-לילה טוב


דאס וידניה-להתראות


שטו תה חוצ'ס-מה אתה רוצה?


פריאטנבה אפטיטה-בתיאבון


יא לויבלו תיביה-אני אוהבת אותך


בולשויה ספאסיבה-תודה רבה


יא אוטאלה-אני עייפה


יא דרמליו-אני נרדמת


זנודה-נודניקית


קרסביצה-יפהפיה


ניחאצ'ו-לא רוצה


יא חאצ'ו-אני רוצה


נאזדארוביה-לבריאות


דנג'י-כסף


מוז'יק-בעל


ז'נה-רעיה


מלצ'יק-ילד


דהביצ'קה-ילדה


בראט-אח


סיסטרה-אחות


 


 


 


כמובן שיש עוד כמה מילים מעניינות שאני יודעת ברוסית, אב לא אכתוב אותן כאן, בכדי לא לקלקל את דמותי המהוגנת.


 


 


 

 

נכתב על ידי , 26/7/2004 11:45  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)