לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2003

האישה


 

עוצמות הגברים הנשים שונות הן.

עוצמתן של הנשים, בניגוד לזו של הגברים, באה מתוך היצירה, האמפטיה, האהבה והפרגון. עוצמתם של הגברים היא תחרותית, כובשת וקנאית, היא הרסנית, יש לה הכח להשחית, בעוד שלנשים היא הכח לבנות ולהקים.

עוצמתן של הנשים נובעת מהרחם, מקור של בריאה, המקום שבו נשים יוצרות. עוצמתם של הגברים נורית, ממכונת היריה היינו- הפין.

נשים עצומות יותר ויכולות להגיע להישגים הבאים מתוך הקרבה, וההזדהות שלהן. הן בעלות כח סבל שגברים לא יכולים לעמוד בו, בעלות יכולות אינטלקטואליות, יכולות תמרון ומניפולציה, ופרספקטיבה רחבה.

גברים אינם מסוגלים לעשות בו זמנית יותר ממטלה, דבר המעלה לעיתים חיוך משועשע ורחמני אצל הנשים. כמו שאנו מסוגלות מס' מטלות במקביל, וכמו שיש בליבנו אמפטיה לכל העולם, כך גם יש ביכולתנו לאהוב יותר מגבר אחד.

 

באשר לי- אינני מעוניינת בשוויון עם הגברים. להיות כמו גבר, להשוות עצמי ויכולותיי לגבר, משמעו מבחינתי להפחית מעצמי, ולזאת, כבר אינני מוכנה, לא אסכים לכך.

אני הרבה יותר טובה מכל גבר שהוא, אני חכמה, רגישה, יפה, ויש לי גוף מדהים שאפשר לפרוט עליו וליצור מוזיקה מופלאה.

לא הייתי רוצה להיות גבר. להסתכל עלינו מלמטה, שאנחנו כל כך נשגבות, לדעת ולהדחיק, שלעולם, אבל לעולם, שום גבר יוכל להתקרב לדרגתנו.

מסכנים.

נכתב על ידי , 30/5/2003 22:23  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)