לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בֹּא נחיה


 

בֹּא נחיה חיים רגילים,

בֹּא נעבור את הימים בשקט,

כמעט נמות מרוב שיעמום.

בֹּא נעשה את הדברים שביחד מעולם לא עשינו.

בֹּא נלך לאכול חומוס בצלחת,

או נחתוך ירקות לסלט,

ואח"כ נעשה חביתה,

וכשאעמוד לשטוף את הכלים

תעמוד מאחוריי ולעורי תדביק נשימה.

 

 

בֹּא נחיה חיים רגילים,

בֹּא נשים רגליים על השולחן בסלון,

אחרי ארוחת הערב,

עם כוס קפה ביד,

נחפש מה לראות בטלוויזיה ולא נמצא,

ואח"כ אתמתח ואפהק ואשעין ראשי עליך

ותלטף את שיערי ותישק למצחי,

ותחזיק אותי קרוב לליבך.

 

 

בֹּא נחיה חיים רגילים,

בֹּא נריב ריבים קטנים על העובדה

ששכחתי לכבות את המזגן כשיצאתי לעבודה;

ואני אכעס עליך,

כי אחרתַּ לאסוף אותי מחברה.

ואח"כ כשנתפייס אתה תדגדג אותי,

ואני אתפתל בין זרועותיך,

ונצחק ונתחבק ונאהב כל כך.

 

 

בֹּא נחיה חיים רגילים,  

בֹּא נחיה חיים של אנשים,

בֹּא כבר הביתה.

נכתב על ידי , 25/8/2007 10:09  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)