לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

משפטים שהוא אמר לי


 רגע, שניה, כבר אמרתי לכם אני לא במיטבי בשעות הבוקר....תנו ל'תעורר לפני שאני מברכת, אתם רוצים שהברכה תצא עקומה?

 

 

משפטים שהוא אמר לי:

·                    אני כבר אוהב אותך מההתחלה- אומרים לך תשתקי ואת שותקת; (כתבתי את זה כבר מזמן).

·                    אני אוסף את השריטות שלך אחת אחת ועושה מהן שרשרת;

·                    את אישה, ויש לך כף יד נעימה; (פרפראזה)

·                    כיף לשתוק איתך;

·                    אני לא מבין בשביל מה צריך ויברטור ב- 900 ₪ ;

 

אתמול, כשנפגשנו אחרי כל כך הרבה זמן שלא, הוא שאל אותי מול השמש והגלים והרוח שנשבה לנו בפנים, אז איך את באמת?

ועצרתי לרגע את המחשבות ושאלתי את עצמי איך באמת אני?

ועניתי (להפתעתי הרבה):  אני בטוב.

רע לי עם צורת המגורים שלי, רע לי עם זה שאין לי עבודה ואני לא מוצאת את עצמי, רע לי עם זה שאין לי זוגיות ולא אהבה, אבל חוץ מזה, באמת טוב לי. אני באמת שמחה.


וכשנשענו על החומה והשקפנו על הגלים

הוא אמר – זו ההזדמנות שלך לעשות 'תשליך'. לזרוק לים את כל הדברים שאת רוצה להיפטר מהם, ולפנות מקום לדברים חדשים וטובים.

ואמרתי לו- עיני נעוצות בכחול-ירוק של הים ורעש הגלים- עשיתי את זה כבר.

והוא שאל- מתי?

ועניתי- בשבוע האחרון. ומה איתך?

והוא הוציא את שרוולי כיסיו,

ואמר לי בחיוך- הנה פיניתי.

אחר חיבק אותי, ואמר אני רעב, בואי נלך לאכול.

 

משפטים שאמרתי לעצמי:

 ·                    חברה טובה עבורי היא כזו שאני מתקשרת אליה ולו רק בכדי לשמוע את צליל קולה;

·                    בין כל שאר הדברים שלמדתי מהפרשייה האחרונה- אני לא יודעת לקבל;

·                    אני אישה, ואני שמחה.

נכתב על ידי , 12/9/2007 08:42  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)