לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הקפצה


בטח שאנחנו נקפיץ פוסטים.

בוודאי, מה זותומרת.
אם אנחנו לא מקבלים עידכונים על פוסטים חדשים, וגם לא מסרים, ואין נו הודעות על תגובות לפוסטים,
ואנחנו זונות רייטינג,
ומה שחשוב לנו זה המספר של הקאונטר מצד שמאל למטה שמתקתק,
ואנחנו רוצים שיהיו אצלנו, ויבקרו אותנו, יגידו לנו מה חושבים עלינו ועל מה שכתבנו,
ומה בסך הכל אנחנו רוצים, קצת תשומת לב מהסביבה ומהחברים.

אז למה שלא נקפיץ פוסטים?




(מצטערת טליק)



***
מסתבר שהבעיה שבגללה לא יכולתי לעדכן ו/או להגיב בעריכה משוכללת (או בכלל) נוצרה בעקבות אחד השירותים שספקית האינטרנט שלי סיפקה לי.
תודה לאילנה תמיר, שהייתה לה סבלנות לענות לכל המיילים שלי, ולאח שלי, שחסך לי טירטורים של לפחות שלושה חודשים.

נכתב על ידי , 30/9/2007 21:37  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)